Friday 10 June 2011

SINETRON CINTA MELODY EPISOD AKHIR (FULL EPISODE)


Cinta Melody

Sinetron Cinta Melody merupakan sinetron lakonan Randy Pangalila dan Chelsea Olivia yang sekarang ini tengah ditayangkan di channel Astro Ria Malaysia. Sejak 3 minggu lepas, petikan dari video episod akhir Cinta Melody (CM) yang telah Rannia upload mendapat viewers lebih daripada 250,000 orang. Lebih dari 400 komen yang ditulis mengenai video ini. Pada pendapat Rannia, semua orang mempunyai pandangan masing-masing dalam menilai jalan cerita dari sinetron CM ini. Anda berhak untuk like or dislike..., sebab pilihan ada di tangan anda. Cuma perlu diingatkan...., tolong jangan keluarkan kata-kata yang kesat or berbentuk penghinaan yang ditujukan kepada orang-orang yang  produce sinetron ini. Ini cuma drama semata-mata, biasalah kadang-kadang happy ending dimana hero dan heroin bersatu tapi tidak semua ending bahagia, mungkin pengarah cerita ini inginkan kelainan dalam sinetron CM ini..., So, santai saja jangan marah-marah....he he he...!!

Di sini Rannia akan bagi link untuk semua yang ingin menonton episod akhir CM. Maaf ya ada beberapa part dalam video ini tak begitu ok siarannya, sebab biasalah macam juga rancangan TV berbayar yang lain, kalau hujan lebat mesti tertulis "Services currently not available". Masa Rannia rekod CM ni..., cuaca buruk / weak signal. Syukur alhamdulilah dapatlah juga difahami jalan ceritanya... yang penting masa tu tak blackout, kalau tak... pasti Rannia tak dapat share video ni dengan anda semua. Selamat menonton semua...

Sinetron Cinta Melody Episod 36 Akhir Pt 1


Sinetron Cinta Melody Ep 36 Akhir Pt 2


Sinetron Cinta Melody Ep 36 Akhir Pt 5

Terimakasih kepada Md Entertainment dan Indosiar.

1 comment:

  1. hi rannia, kamu ada sinetron kawin massal..bisa upload di yt ngak? pengen nonton lagi..dulu ada yg upload di yt tp sepertinya channel itu udah bubar..nwy thnks yah for all d vid. ;)

    ReplyDelete