Sunday 12 June 2011

SINETRON ARTI SAHABAT EP. 9

Arti Sahabat

Di dalam episod 9 ini....,  cinta Yudha & Adjeng mula berputik. Di awal episod, Adjeng dimahkotakan sebagai "PROM QUEEN" pada malam yang istimewa itu. Namun kemenangan Adjeng sebagai Ratu Prom tidak disenangi oleh Vitha dan teman-temannya. Ini adalah kerana gelaran Ratu Prom sering disandang oleh Vitha sebelum ini. Vitha merasakan bahawa Adjeng sebagai gadis kampung tidak sesuai menjuarai gelaran sebagai Ratu Prom.

Yudha merasa senang dengan kemenangan Adjeng sebagai Ratu Prom kerana pada malam itu juga, Yudha j telah berjaya menjadi "PROM KING". Di kesempatan ini, Yudha telah mengajar Adjeng "slow dance" dan bermulalah babak perasaan sayang Yudha - Adjeng. Namun kedua-duanya masih malu untuk berterus terang.

Konflik Angel - Vitha juga berlaku di episod ini, dimana kedua-dua gadis ini masing-masing ingin merebut hati Fathir untuk dijadikan kekasih. Kesihatan adik Fathir, yang bernama Abel tidak begitu baik kerana baru saja dioperasi turut diketengahkan di dalam episod ini.

So, teman-teman semua di sini Rannia juga ingin share kepada anda semua FULL EPISODE Arti Sahabat Episod 9. Episod ini sangat penting.... kerana bermula dari episod ini cinta YUDJENG mula berputik dan tumbuh..., sehingga akhirnya mereka akan menjadi sepasang kekasih.
SELAMAT MENONTON SEMUA......

Arti Sahabat Ep 9 Pt 1

Arti Sahabat Ep 9 Pt 2

Arti Sahabat Ep 9 Pt 3

Arti Sahabat Ep 9 Pt 4

Arti Sahabat Ep 9 Pt 5

6 comments:

  1. kak rannia terima kasih banyak atas informasi tantang sinetron kesayangan aku Arti Sahabat.. thanks a lot.. :)

    ReplyDelete
  2. ada video yang eps 8 gak

    ReplyDelete
  3. Hello rannia, if u dont mind can u pls tell me where i can watch sinetron arti sahabat in full episode??

    ReplyDelete
  4. rania koq flimnya gak bs diputer

    ReplyDelete